Nurol Holding A.Ş.Nurol Holding A.Ş.

TEDARİKÇİLER
Menu
  • KURUMSAL
      • 55.Yıl Mesajı
      • Tarihçe
      • Başkanın Mesajı
      • Yönetim Kurulu
      • Organizasyon Şeması
      • Nurol Holding A.Ş.
      • Yönetişim Kuralları
      • Faaliyet Raporu
      • Tanıtım Filmleri
      • VAKIF
        • Nurettin Çarmıklı Kitapları
        • Nurol Sanat Galerisi
        • Nurol Eğitim Kültür ve Spor Vakfı
      • BİLGİLENDİRME
        • Bilgi Toplumu Hizmetleri
        • Kişisel Verilerin Korunması
        • Bilgi Güvenliği Politikası
        • İş Sürekliliği Politikası
    Close
  • SEKTÖRLER
      • İNŞAAT VE TAAHHÜT
        • Nurol İnşaat
        • Nurol GYO
        • Otoyol Yat. ve İşl.
        • Nurol LLC
        • Nurol Georgia LLC
      • SAVUNMA VE İMALAT
        • Nurol Makina
        • Nurol Teknoloji
        • FNSS
      • ENERJİ VE MADENCİLİK
        • TÜMAD Madencilik
        • Nurol Enerji
        • Göksu Elektrik Üretim
        • Enova Enerji Üretim
      • FİNANS SEKTÖRÜ
        • Nurol Yatırım Bankası
        • Nurol Sigorta
      • TURİZM SEKTÖRÜ
        • Turser Turizm
        • Bosfor Turizm
      • TİCARET VE HİZMET
        • İşletme ve Gayrimenkul
        • Nurol Havacılık A.Ş.
        • Botim İşletme
    Close
  • YATIRIMCI İLİŞKİLERİ
  • İNSAN KAYNAKLARI
  • SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
    • Sürdürülebilirlik Mesajı
    • Üyelikler
    • Politikalar
    • Sürdürülebilirlik Raporları
    • Close
  • MEDYA
  • İLETİŞİM
  • EN
27 Nisan 2016

Osman Gazi Köprüsü’nde Son Tabliye ile İki Yaka Birleştirildi

İstanbul ile İzmir arasındaki ulaşım süresini 9 saatten 3,5 saate indirecek Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi’nin en büyük ayağını oluşturan İzmit Körfez Geçiş Köprüsü’ndeki çalışmalarda sona gelindi.

252 metre kule yüksekliği, 35,93 metre tabliye genişliğine sahip, bin 550 metre orta açıklığı ve toplam 2 bin 682 metre boyuyla dünyanın en büyük orta açıklıklı asma köprüleri arasında 4. sırada yer alan köprünün, kuzey ve güney ankraj bloklarının yüzde 99,5’i tamamlandı.

“Osman Gazi” adı verilen köprüde son tabliyenin vidalarını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu ve Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım birlikte sıkarak iki yakayı birleştirdi.

Şuana kadar toplam 9 milyar dolara yaklaşan yatırım bedeli ile Türkiye’de tek kalemde Yap-işlet-devret modeliyle yapılan en büyük proje olma özelliğini de taşıyan Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu Projesi (İzmit Körfez Geçişi ve Bağlantı Yolları Dahil), 384 kilometre otoyol ve 49 kilometre bağlantı yolu olmak üzere toplam 433 kilometre uzunluğunda olacak. Proje, Anadolu Otoyolu üzerindeki Gebze Köprülü Kavşağı’ndan Ankara yönüne yaklaşık 2,5 kilometre sonra teşkil edilecek bir köprülü kavşakla (2×5 şeritli) başlayıp İzmir Çevreyolu üzerindeki mevcut Otogar Kavşağı’nda son bulacak.

Bu vesile ile başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere, Sayın Başbakanımıza, Sayın Bakanımıza, değerli Hükümet Üyelerimize, Karayolları Genel Müdürümüz nezdinde tüm Karayolları ekibimize, Konsoriyum başkanı olarak yer aldığımız projede değerli ortaklarımız; Özaltın, Makyol, Astaldi ve Göçay’a; projemize finansman desteği sağlayan tüm banka ve finans kuruluşlarına, büyük bir özveri ve şevkle çalışarak projenin beklenenden hızlı ilerlemesini sağlayan tüm personelimize teşekkür ve şükranlarımızı sunuyoruz.

osman-gazi-koprusunde-son-tabliye-ile-iki-yaka-birlestirildi-2

MEDYA

BİZDEN HABERLER

BASINDA NUROL

BASINDA NUROL ARŞİV

Son Haberler

  • Nurol Holding 2023 Sürdürülebilirlik Raporumuz Yayında

  • FNSS – Kara Kuvvetleri Komutanlığı Yeni Nesil Araçlar Sözleşmesi İmzalandı

  • Nurol Holding’den Kültürel Miras İçin Anlamlı Destek

  • NurolBank Fotoğraf Kulübü Sergisi: “Işığın Peşinde”

  • ISO 50001 Enerji Yönetim Sistemi Sertifikamızı Yeniledik

  • GET SOCIAL
Nurol Holding A.Ş.

©2017 Nurol Holding A.Ş. | Bilgi Toplumu Hizmetleri | Kişisel Verilerin Korunması | Site Haritası |İletişim | Google Harita

TOP