Page 23 - Faaliyet Raporu 2018
P. 23

Eyiste Viyadüğü, Konya/TÜRKİYE

             inşaat alanına sahiptir. NUROL Park Projesi kapsamında toplam   uzunluğu 1.372 m, toplam genişliği ise 25 m olan dünyanın en
                     2
             323.500 m  inşaat alanlı ve çok amaçlı kullanıma uygun dokuz   büyük dengeli konsol viyadüklerinden biri yapılacaktır. Viyadükte
             bloğun inşaat ve yapım işleri anahtar teslim olarak    2 adet kenar ayak ve boyları 42 m ile 165 metre arasında değişen
             gerçekleştirilmiştir. 50 Katlı bir kule ve bazadan oluşan NUROL   8 adet orta ayak bulunmaktadır.
             Life Projesi kapsamında ise toplam 142.000 m  inşaat alanlı çok
                                                 2
                                                                    İstanbul Büyükşehir Belediyesi ile 2017 yılında imzalanan
             katlı rezidans binasının inşaat işleri başarıyla tamamlanmıştır.
                                                                    sözleşme ile yüklenimimiz altına giren Ümraniye-Ataşehir-
             NUROL İnşaat liderliğindeki uluslararası konsorsiyum tarafından   Göztepe Metrosu Projemiz kapsamında 13 km uzunluğundaki çift
             yapımı sürdürülen, 24 milyon m  gövde dolgusu ve ön yüzü   tüp, tek hat TBM tüneli, 2 adet tren depolama tüneli (NATM) ve 1
                                       3
             beton kaplamalı tipte inşa edilen, 1.200 MW kapasite ile yıllık 4,1   adet bağlantı tüneli (NATM) yapılacaktır. Projede 5 adet ana
             milyar kWh enerji üretecek olan Ilısu Barajı ve HES Projesi’nde,   şaft+tünel tipi, 4 adet aç-kapa tipi ve 2 adet tünel tipi olmak üzere
             ilerleme oranı % 99 seviyesini geçmiş ve Haziran 2019'da su   toplam 11 adet istasyon bulunmaktadır. 2,47 milyar TL tutarındaki
             tutmaya başlanması planlanmaktadır. Tamamlandığında, İnşaat   sözleşme kapsamındaki metro güzergahı işlerin tamamlanması
             işleri kapsamındaki proje bedelinin yaklaşık 780 milyon  Avro   İstanbul Anadolu yakasındaki 3 ilçeyi birbirine bağlayacaktır.
             mertebesine ulaşması beklenmektedir. Ilısu Barajı, Türkiye'nin en
                                                                    2017 yılında yüklenimimiz altına girmiş olan  Yusufeli Baraj
             büyük ikinci baraj gövdesine sahip olup, kurulu güç olarak da
                                                                    Köprüleri  projemiz  kapsamında Yusufeli-(Artvin-Erzurum)  Ayr.
             Türkiye’nin dördüncü büyük barajı olacaktır.
                                                                    Devlet Yolu üzerinde 4 adet dengeli konsol karayolu köprüsü
             Batman ve Siirt illerinde Batman-Hasankeyf ve Batman-Siirt   yapılacaktır. Köprüler 644 m uzunluğundaki Tekkale (Hazuket)
             yolları üzerinde yer alan 465 metre uzunluğundaki Hasankeyf-1,   Viyadüğü, 695 m uzunluğundaki Yusufeli Viyadüğü, 340 m
             1.001 metre uzunluğundaki Hasankeyf-2 ve 169 metre     uzunluğundaki  Yusufeli Baraj  Viyadüğü ve 530 m
             uzunluğundaki Başur Köprüleri’nin yapım işini kapsayan   uzunluğundaki  Şilenkar Viyadüğü’nden oluşmaktadır. 355,8
             Hasankeyf Grubu Karayolu Projesi’nde 136 milyon TL değerindeki   milyon TL tutarındaki sözleşme kapsamındaki yapım işleri iş
             ana sözleşme kapsamındaki işlere yönelik olarak Ekim 2017 itibarı   programına uygun olarak devam etmektedir.
             ile geçici kabul düzenlenmiştir. Kalan işler için 27 Nisan 2017
                                                                    2017 yılında yüklenimimiz altına giren bir diğer proje olan Silifke-
             tarihinde 73,9 milyon  TL tutarındaki İkmal İşleri Sözleşmesi
                                                                    Mut Yolu Projesi’nde yapım işleri devam edilmektedir. 504,6
             imzalanmıştır. Proje’de yapım çalışmalarına iş programı uyarınca
                                                                    milyon TL tutarındaki sözleşme kapsamında eğik askılı ve dengeli
             devam edilmektedir.
                                                                    konsol  tabliyeli 2. Kılıç  Arslan  köprüsü  ile toplam 6.860  m
             Türkiye'nin son dönemdeki en önemli altyapı projelerinden olan   uzunluğunda 3 adet NATM tünel dahil 14,2 km uzunluğundaki
             ve NUROL İnşaat’ın yerel ortak olarak yer aldığı  Türk - Japon Ortak   2x2 yolun inşaatı tamamlanacaktır.
             Girişimi tarafından yürütülen  ve  İstanbul’un iki  yakasını deniz
                                                                    Ordu Çevre  Yolu projemizde imalatlar 2015 yılında ilk keşif
             altından demiryolu hattı ile birleştiren MARMARAY Boğaz Tüp Geçiş
                                                                    miktarına ulaşmış olup fiyat farkları ve İdare tarafından verilen
             Projemiz, 29 Ekim 2013 itibarıyla hizmete girmiş olup, yaklaşık 1,3
                                                                    %20 keşif artışı ile sözleşme bedeli 550 milyon TL mertebesine
             milyar USD’ye mal olan projemizin kesin kabulü yapılmıştır.
                                                                    ulaşmıştır. 21,4 km uzunluğundaki 2x2 bölünmüş yol olarak
             Eyiste  Viyadüğü  Yapım İşi, Karayolları Genel Müdürlüğü ile   tasarlanan Ordu Çevre Yolu'nda toplam uzunluğu 9,5 km olan 6
             2016’da imzalanan 230 milyon TL tutarındaki ana yapım sözleşmesi   adet çift tüp tünel, toplam uzunluğu 3 km olan 7 adet viyadük, 3
             uyarınca yüklenimimiz altına girmiştir. Proje kapsamında   adet köprü, 7 adet kavşak bulunmaktadır. Sözleşme için Aralık

                                                                                                             21
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28