Page 9 - Yönetişim Kuralları
P. 9

2. Uygulama Esasları

                   a. İnsan Kaynakları ve Çalışan İlişkileri



          1. NUROL çatısı altında yer alan her çalışan;

           a. Karşılıklı saygı ve sevgiyle hareket eder, diğerlerinin işine ve zamanına kıymet verir,
           kendisinden beklenileni zamanında, açık ve doğrulukla yerine getirir.

           b. Mesai arkadaşlarına ve başkalarına karşı açık, dürüst ve samimi davranır, yaş, cinsiyet,
           dil, ırk, inanç, siyasi düşünce ayrımcılığı yapmaz. Hizmet verilen kişi ve kuruluşlar ile
           toplumsal çevrelerin faydasını gözetir biçimde hareket eder. Tüm faaliyetlerde açık,
           dürüst ve doğrudan  davranır.  Şeffaflığı, adilliği, sorumluluğu ve  hesap verebilirliği
           benimser.

           c. Kişisel hedeflerini değil, her zaman şirket menfaatlerini ön planda tutar. Bu amaçla
           birbirlerine anlayışsız, saygısızca, düşmanca veya yıldırıcı davranışlarda bulunmaz.
           Tacizin olmadığı, işbirliği ruhunun yaşandığı ideal bir ekip çalışması ortamını teşvik
           eder ve sağlar.

          2. Her seviyedeki çalışanın saygıdeğer ve onurlu bir birey olarak değerlendirilmesi,
          NUROL’un güvencesi altındadır. Her çalışan, ilgili Türk mevzuatına uygun olarak, ırkı, ulusal
          kökeni, dini inancı, yaşı, fiziki engelliliği, cinsiyeti veya cinsel yönelimine bakılmaksızın
          kişisel nitelikleri, tecrübeleri, disiplin anlayışı ve çalışma verimi temelinde değerlendirilir.
          Çalışanların, bunlardan herhangi birinde NUROL politikasına aykırı bir durumu görmesi
          halinde yöneticilerine bildirmesi gerekir.


                   b. Müşteriler, Tedarikçiler ve Yükleniciler ile İlişkiler



          1. NUROL’un amacı, müşterisinin en değerli ve güvenilir firması olmaktır. NUROL bu
          amaca, müşteri gereksinimlerini en iyi şekilde karşılayan ürün ve hizmetleri sağlamak
          için sürekli çaba göstererek ve bunu da sürekli bir işbirliği ve güven bağı oluşturarak
          gerçekleştirme kararındadır.

          2. NUROL’un satıcı firmaları nezdinde kazandığı itibarının, bütün bu firmalarla yapılan
          işlemlerde adil ve güvenilir olmak yoluyla korunması ve sürdürülebilir olması diğer bir
          amacıdır.





                                                Y Y ÖNETİŞİM K UR ALL ARIÖNETİŞİM K UR ALL ARI  9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14